7.6.08

Amaral prenzipia conziertos con o suyo nuebo disco preto

O benién diya 12 de chunio a parella zaragozana Amaral será ufrindo un conzierto acustico en zaragoza que prenzipiará a chira de presentazión de mixín negro, dragón royo, os suyos nuebos discos.

Ye por ixo por o que Eva Amaral y Juan Aguirre an dau a lo publico a chanza d'eslechir canta que quieren que s'ascuite en ixe conzierto. Ta ixo, y dende a suya web, a colla mosical ufre a posibilidat de botar por a canta que a chen quiera que suene en ixe conzierto. A lista ye feita de plegará a tronada, a bersión que a clica ha feito d'o tema de Bob Dylan, no sé que fer con a mía bida, eslampar, tardis y a fin.

"A ideya ye ir cambiando en toz os conziertos", comentó Aguirre en relazión a la proposa, adibindo que dixar cosetas en un conzierto puet fer-lo más intresan. Por ixo ban a dixar ixa posibilidat en una autuazión que contará con entre 20 u 25 cantas

O benién chuebes, a parella contará antiparti con dos artistas inbitaus, Copiloto y Dj Sergio Falces, os dos aragoneses, en una trobada en a que seguntes Eva Amaral, quieren que tot siga una nobedat.

1.6.08

Troban nueba tribu

Una d'as zagueras etnias indichenas con as que nunca no eba estableixiu contauto l'ombre moderno estió bista en a selba oczidental de l'amazonas, amán d'a muga con perú, anunzió a Fundazión Indichena Nazional (FUNAI). Os indichenas estión bistos en a reserba ecolochica que se troba en o río envira mientras buelos feitos en o cuasi esconoxiu estau brasileño d'acre.

FUNAI informó que fazió fotografías de guerrers "fuertes y saludables", seis chozas y un gran fener. Pero a tribu yera esconoixida, dezió a fundazión. "Cuatro lugars diferens y isolaus existen en a rechión, en a que somos estaus por 20 años", afirmó Jose Carlos Meirelles.

FUNAI destacó que no estableix contauto con os indichenas y prebiene a inbasión d'as suyas tierras, ta asegurar l'autonomía de raso d'as etinas isoladas. A organizazión de refirme a clicas indichenas, Survival International, informó que os indichenas son en peligro por a tala ilegal en perú, que leba a las comunidaz isoladas a esnabesar a muga y podría orichinar un conflito con os cuasi 500 indichenas que biben a l'atro costau d'a muga. Bi ha más de 100 etnias isoladas en o mundo, y a mayoría se troban en brasil y perú, afirmó a fundazión en a declarazión.

"Istas fotografías son a ebidenzia más esauta de que as etnias isoladas existen reyalmén", declaró o direutor de SI, Stephen Corry. "O mundo amenista rebellar debán isto, y asegurar-nos de que o suyo territorio siga proteixiu d'alcuerdo con as leis internazionals. Si no, luego se prebocará a suya extinzión":

Entre as fotos destacan ixas en as que se bei como os ombres d'a tribu miran d'enrestir con tochos y lanzas a l'elicoptero que las fa.