A popular colla mosical donostiarra,
a orella de ban gogh, comunica güe que a suya cantaire, Amaia Montero, deixa de tocar t'a banda. Seguntes pareix, problemas personals entre Pablo Benegas, o guitarrista, y a propia Amaia, han feito que ista dezida no continar con a colla, buscando apoyo ta continar a suya carrera mosical por sí mesma en a discografica
sonymusic.
Ista colla prenzipió aduyada por Mikel Erentxun con una mena de mosica pop chobenil y fresco,
dile al sol(1998), con un primer disco do encara yeran muito chobens, y dimpués con un segundo disco que ye uno d'os itos d'a mosica,
o biache de copperpot (2000), an que dion o millor d'els mesmos, con cantas tan buenas y famosas como
a placha u
soledat.
Dimpués eboluzionón enta un pop muito más pijauto y recargau, con un paso intermeyo en
o que te rezenté cuan te faziés a dormida, y con un paso final en
polida, un fracaso en contimparazión con a resta d'os suyos discos. Mientres o peso d'Amaia en a colla yera mayor por a suya boz, o estilio cambio y se conbertión a banda mosical d'os pijautos d'as chambretas de gurú y loreak mediak.
En o suyo
blog a colla diz o siguién:
San Sebastián, a 19 de Nobiembre de 2007
Querébanos rezentar-tos que fa unas semanas Amaia dezidió no continar con nusatros en a orella de ban gogh ta prenzipiar a suya carrera solenca. Dende que emos sabiu d'ista dezisión emos sentiú muita tristura, no nomás por os motibos mosicals ebidens, sino tamién por toz os años y ecsperienzias bibidas y por bibir. Manimenos, y encara que queriésenos que Amaia continase con nusatros, le deseyamos toda a suerte d'o mundo en a nueba pueda que ha dezidiu prener.
Por a nuestra parti, en a orella de ban gogh encara sentimos que nos quedan muitismas cantas por escribir. De feito ya somos componendo, con a pasión de siempre, un nuebo disco que asperamos tener parau en 2008.
Dica allora, un abrazo fortal a toz y más que más a ixes que nos seguís dende siempre.
Pablo, Álvaro, Haritz y Xabi
LA OREJA DE VAN GOGH
Mecano bis... sacando que mecano enduró más y a suya discografía estió más gran.