24.6.07

Vivindo'n cheso: Día d'amistá en lo lugar d'Echo

Ayer sabado 23 se facieron en echo una serie d'autividás, paradas por lo ligallo de fablans y l'asociación bisas de lo subordán, a las que podiemos asistir todos los zaragozanos que marchemos en un bus fletáu por la Universidá Popular de Zaragoza a petición de las asociacions que i facieron cursos tocans a l'aragonés esta añada.

En plegar, a ixo de las 11:30 se facié una visita guiada en cheso por lo lugar a cargo de Marta Marín, conzellera de cultura de lo lugar, y d'un otro mesache que sincusar-me pero no remero lo suyo nombre. Estié pro intresán: nos lebé por los puestos más importans de lo lugar y nos rezenté muitas mazadas y aneudotas de los suyos habitans.

Dimpués, a ixo de las 15:00 se chinté en un puesto de siresa (migas, cordero a la pastora, postre y café) con la colla de teatro chesa trueque teatro amenizando dicha chinta ripresentando chiquetas partis de las obras de Chusé Coarasa y Mariví Nicolás.

A las 18:00 coladas se facié en la biblioteca Rosario Ustáriz, tornando otra vez ta echo, una leutura de textos en aragonés por parti de todos ixos que querieron rezentar-ne (Partiziperon d'entre otros Juanjo Lagraba y Pepe Lera). Se charré tamién de la faina de lo ligallo de fablans por l'aragonés, de la situación autual de la luenga dende una anviesta patrimonial y de l'academia de l'aragonés, lo que ripresenta y lo suyo treballo autual.

Pa rematar, dende las 21:00 hasta las 21:45 Pepe Lera, Juanjo Lagraba y otras dos personas que cuento que son miembros de la colla val d'echo facieron una rondalla de cantas, belunas en cheso.

A las 21:45 marchemos d'echo ta zaragoza con l'impresión d'aber estáus en un buen viache pa conoxer millor l'aragonés, tanto en custions dialeutals como en custions sociolochicas. Estié un viache muito bien paráu, sobresaliendo tamién la participación de belunos patrimonials chesos: todos lis felicitamos.

No hay comentarios.: