27.8.07

Farutes entre os adugadors de TUZSA

A las 11:00 d'iste maitín yera con a bezicleta marchando dende l'almozara dica o coso por a carrera conde aranda. En a baxada d'a primera parti iba rapedo, alto u baxo a 40 km/h.
Por dezagada beniba un autobús una mica más rapedo que no yo. Indo a 40 km/h y en saber que els no pueden ir a más de 50 km/h en primeras dezidié continar con a mía marcha. L'adugador iba más rapedo, yo miraba tazaga y beyeba que, con as suyas pintas de farute, iba a 60 km/h alto u baxo y no yera disposau a aminorar y ir dezaga yo. Asinas que le fazié siñals ta dezir-le que en a proxima carrera de costau me metería ta dixar-le pasar.

Poco l'importó, continó con a suya cara de farute azelerando, y cuan yera a meyo metro de yo le chile ¡Para! porque m'iba a atropellar. El no fazió caso y a la fin me dio por dezaga a 60 km/h desequilibrando-me y crebando-me l'exe d'a rueda de dezaga. Muito poco le mancó ta cayer-me y él continó fendo a mesma maniobra, azelarando y dando-me en a rueda de dezaga, dica que podié salir-ne.

Sería inchusto rezentar isto y no o que pasó dimpués. En o semaforo d'a fin d'a carrera l'auto s'aturó porque yera en royo y yo lo prenié, y le truqué a la puerta. Le chilé barbaridaz como ¡Hijo puta! ¡Te vas a enterar! ¡Te voy a meter la paliza de tu vida!, y él me respondió ¡Tu madre sí que es puta! ¡Vete a tu puto país! (suposo que o razista lo diría por os míos rasgos). Le dizié que no teneba güegos a baxar y dezir-me-lo en o rostro y me metié debán de l'auto ta que no podese rancar dica que l'adugador baxase, porque en berdat yera disposau a foter-le de lapos dica esganar-lo.
Dimpués i benió a polizía local, me demandó por os daños que teneba y me dizió que no podeba continar en ixa autitut, que abría de fer una piñora u una quexa ta TUZSA, cosa que dimpués fazié.

Sé que en a zaguera parti o mío comportamiento ye estau malo, pero cuento que ye normal cuan por poco un farute no t'ha matau.
Como les dizié a la polizía, si le fa goyo de chugar a ista mena de chuegos ye millor que se merque una playstation, porque si ya se nos fa a bida difízil a os ziclistas en ista ziudat, que os adugadors d'un serbizio publico s'adediquen a fer ista mena de cosas ye intolerable.

A berdat ye que no sé que fer... he meso a quexa en TUZSA, y una piñora no me lebaría ta coda buena en no tener nian prebas nian testigos (a chen o que beyó estió l'espeutaclo d'a fin). No sé si meter una quexa en o conzello en estar un serbizio publico u mesmo buscar y foter-le una buena de lapos a l'adugador d'o bus numero 1035 d'a linea 22.

No hay comentarios.: