15.6.08

"Fieles siempre, sin reblar"


A colla de fútbol Soziedat Esportiba Uesca ha lograu, fa menos d'una ora, a puyada ta segunda dibisión A, en empatar a un gol o partiu contra l'ezija.

O partiu, prou intenso, prenzipió con un ezija que presionó y un uesca que aguantó bien dita presión, sin alticamar-se en garra momento, prou enzertau en esfensa y con un portero sobrebueno que ha permeso a puyada mientras tot o partiu y toda la puenda. Manimenos, iste comportamiento d'aguante, prou esfensibo, fazió que as oportunidaz t'o uesca estasen menimas y con poco pelingro. Ye de dar ista autitut, dimpués d'o 2-0 que teneba a colla uescana a la suya fabor por o partiu d'ida en l'alcoraz.

Ya en a segunda parti os uescanos arriscón más, dominando o partiu y creyando ocasions de gol. Sindembargo, iste feito les costó bellas errors en esfensa, que rematón en o gol de Nolito, por parti de l'ezija.

Allora o partiu se conbirtió en un partiu de resistenzia de raso, con un ezija que escaba o segundo gol que igualase a eliminatoria y un uesca nomás zentrau en esfender y ebitar iste segundo gol. Tot estió asinas dica que una contra en rematar o partiu, plegó en un golaz con control y chut por a escuadra, que metió en o marcador l'empate a 1.

O partiu estió prou furo por parti d'os afizionaus de l'ezija, como yera d'asperar. Asinas, empentón y fotón a bel chugador mientras o partiu, y en rematar blincón t'o campo y mirón de foter de lapos a os miembros d'o uesca, que en salir abión de fer-lo escoltaus.

Ista puyada chunto con a baixada d'o zaragoza premitirá beyer l'añada benién un derbi aragonés, prou intresán.

1 comentario:

O mensachero zereño dijo...

Fieles siempre sin REBLAR!!!!!

Por cierto te he premiao desde mi blog, es una iniciativa del colectivo blogger, pásate y lo recoges.