19.9.06

A carrera d'o gancho


Beigo en as carreras de zaragoza uns cartels bien feitos con as parolas "la carrera del gancho" y debaxo aparexe a traduzión d'ista frase a tres luengas: arabe, aragonés y unatra que no se bien cuála ye pero que estoi que puet-estar caló. Ya nomás por o detalle de ficar-lo-ie en aragonés merixe que escriba isto y que si podemos mos bi amanemos.

Por o cartel me pensaba que yera una mena de borina en as carreras d'iste bico de zaragoza, y güellando en a suya pachina web beigo que asinas ye. Ista ye a segunda añada que se fa (no conoxeba que l'añada pasada s'eba feito) y seguntes els ye "una proposa artistica de dinaminzazión y partizipazión sozial d'o gancho de l'area d'azión sozial y educazión d'o conzello de zaragoza con a direzón artistica de pingalirana coordinada por cadeneta". En o fundo de tot isto se troba a fundazión Federico Ozanam.

Dita carrera será iste sabado en as carreras d'o bico: as prenzipals autuazión serán en a plaza santo domingo encara que se a muitas d'ellas pasarán por todas as carreras d'o bico. Se ferán conziertos, malabares, payasos, danzes, chigans y cabezudos, esculturas, mimetica...

Fa goyo de beyer como se fan istas cosas que fan que en puestos de chen pobre se trobe más bida que no en atros... Disiempres que beigo bella cosa asinas digo o mesmo: a beyer si se contina asinas!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Faria mes goyo, si as parolas en aragonés fueran o misache prenzipal, pero encara fa medrana poner os tetulos en aragonés.