29.6.07

Un nino de tres añadas, acusau d'apedregar y disparar a la polizía

A polizía india acusa a un nino de tres añadas d'aber enfilau una colla zamboroters y d'aber disparau contra as fuerzas de l'orden o pasau chinero, anunzió iste chuebes o tío d'o chiquet sospeitoso. Antimás, o chiquet supuestamén tamién apedregó a los achens de polizía.

O tiroteo escletó a l'este d'a india, en o estau de bihar, mientres unas barallas d'entre chen d'o lugar y a polizía. Chusto dimpués, Raj Kumar, de tres añadas, estió inculpau por aber chitau piedras y disparar contra la polizía, ecsplicó a la AFP o suyo tío Dhruv Kumar Jha.

Como os pais no respondión a las tres conbocatorias polizials, una colla d'inbestigadors se personó en casa d'els ta ecsichir que se prisentase a las autoridaz. A polizía no aclarexió como un nino de tres añadas podeba estar capable de lebar un arma de fuego y saber-la manullar.

O ninón tiene antimás una coartada contundén: se trobaba en casa d'a suya lola o diya d'as barallas. Manimenos, a polizía asegura tener-lo grazias a las camaras de bichilanzia, encara que prometió berificar ditas zintas por si bi ha bella error, en un pais reputau por a suya burocrazia subreyalista.

No hay comentarios.: