31.1.08

Charrando de mosica



La vida es un ratico
, o zaguer disco d'o colombiano Juanes, s'ha conbertiu en poco tiempo en uno d'os discos más importans a ran latinoamericano, y ye de dar, en ascuitar a calidat d'iste ombre en cantar y componer.

Juanes se fazió famoso con a suya canta a dios le pido, y consiguió remanir con ista fama grazias a cantas posteriors como la camisa negra, pero, a ran personal, me pienso que en o zaguer disco bi ha cantas más buenas que no ixas.

O suyo primer single, me enamora, ye estau un gran exito mosical, pero nuebas cantas que i bienen, como ye o caso de gotas de agua dulce, son sobrebuenas. Cantas d'o se fa un mezclallo de mosica comerzial con atras influenzias probeniens d'as rides latinoamericanas y en as que se bei un toque primaberenco, en as que se puet pecar una mica de laminero empalagoso tocán a l'amor encara que sin pasar-se, no como fan atros, chunto con unos bideoclips an que se fan serbir elementos machicos, tan propios d'a cultura d'ixas tierras y parellanos a los que fa serbir Isabel Allende en as suyas nobelas, fan que as cantas peculiars d'iste ombre s'aigan estendillau por tot o mundo, estando muito parellano a l'estilo y a las trazas que fa serbir Julieta Venegas.

Resumindo, mosica comerzial latinoamericana(no considero que l'achetibo comerzial aiga d'estar malo, bi'n abrá bueno y malo), con influenzias propias y que fa goyo d'ascuitar en istos primers diyas de primabera. Muito recomendable.


Por atro costau, tos recomiendo un nuebo blog que bi ha aparexiu, se diz galaia, y o suyo fedor charrará de temas de dibersa mena (autuals, istoricos, culturals...) dende a suya ambiesta. Por agora ha prenzipiau por a falordia de san chorche, custión muito intresán y más encara ta prenzipiar a fer un blog.
Antiparti, puet-estar que bella begada meta comentarios en atras luengas, y no nomás en castellán. Aspero que iste blog prou intresán tienga continidat y podamos leyer cosetas nuebas a ormino: sin duda, inagurará a seczión de blogs faboritos que no sigan feitos en luenga aragonesa, encara que aspero que bel diya galaia s'anime a charrar aragonés.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola muy lindo tu blog =)

Te pasarias por el mio?

http://venomancia.myminicity.es/ind

gian dijo...

Hola:
navegando por la red he visto tu blog, me he parado para descansar y lo he explorado, me gusta mucho. Ahora continuo mi viaje. Cuando quieras ven a ver mi blog.
Ciao.

Charrabís dijo...

Yo tamién te combido a o mío blog!

(Cuan a yo me comenta ista chen me pregunto si tornarán a bisitar-me nunca...)