17.3.08

PEA: rueda de prensa por a situazión de l'aragonés en a Expo

PLATAFORMA EN ESFENSA D’A LUENGA ARAGONESA (P.E.A.)

CONBOCATORIA DE PRENSA

A Plataforma en Esfensa d’a Luenga aragonesa comboya a reuda de prensa ta informar tocán a la discriminazión ent'a luenga que se biene fendo en a Exposizión Internazional 2008 de Zaragoza.

Bels miembors de dita plataforma explicarán o benién biernes 28 de Marzo, dende as 11:30h, en a FABZ os esferens puntos en os que os fablans y esfensors d'a luenga aragonesa se troban discrimianus debán d'a zelebrazión d'a Exposizión Internazional 2008 prezisamén en Zaragoza y Aragón. A la torbada tamién asistirán dibersos miembors d'asoziazions d'esfensa y amostranza de l'aragonés.
A P.E.A. ye formada por una clica de personas d'esferens sensibilidaz y asoziazions compromesas con a esfensa de l'aragonés. Sin garra animo de personalismo ni protagonismo por parti d'asoziazions ni d'él mesmo. Un mobimiento apolitico y a-ideolochico con l'onico ochetibo de reibindicar a ofizialidat de l'aragonés, a sozializazión y a normalizazión d'o suyoe emplego en cualsiquier puesto d'Aragón.

Mientras a explicazión se ferá leutura d'o manifiesto, consensuau y redautau por toz os suyos miembros y dibersas asoziazions, tamién se tratarán os dibersos puntos por os que s'esfa a ideya de que l'aragonés ye una luenga muerta, tal y como se respondió dende Expoagua a unos d'os fablans d'aragonés. Tamién se realizará una proyeczión de powerpoint con os dibersos suzesos, queixas y respuestas ante itos feitos y se desembolicará un "argumentario" de l'aragonés an que se da explicazión debán de todas ixos dandalos y falsas afirmazions que chenera a luenga aragonesa.

.Cobertura informatiba

A reunión tendrá cobertura ta meyos graficos y audiobisuals, y a las 11.30h se zelebrará una rueda de prensa.

Diya: Biernes, 29 de marzo

Hora: 11:00: Gráficos

11:30: Rueda de prensa

Lugar: Federazión de Asoziazions de Bico de Zaragoza

C / San Vicente de Paúl, 26

Zaragoza 50001

29 de marzo de 2008

Correo eleutronico: esfensadelaragones@gmail.com
Contauto: Dabi Anquela 676800494, Marco Joven 651115755

No hay comentarios.: