20.4.07

O Heraldo (prou que con ixa h que els tanto esfenden) y o baturrismo

En istos diyas zaragoza ye plena de cartels ditos "cuentos aragoneses". Ye una iniziatiba parada por o heraldo an que i fican cuentos aragoneses... Me demandé cuan lo beyé si l'aragonés tendría presenzia... y miré por curiosidat en o cartel que ye por toda zaragoza. Y sorpresa la que me trobé, tecsto en baturro. D'ista traza s'aduya muito a l'aragonés, identificando-lo con un castellano bulgar con bel aragonesismo (encara que no por ixo despreziable) y no pas con a reyalidat lingüstica...



Por atro canto, José María Mur, senador por o PAR (partido aragonés?) dizió que ya le fería goyo de charrar en aragonés (y concretamén en chistabín) pero que no podeba en no estar reconoxiú por o senado... ¿y cuán mirará bella cosa parellana? Digo yo que en o estatuto an que tanto i han partizipau podrían aber meso bella cosa. Bergüeña me daría a yo a ipocresía.

No hay comentarios.: