15.7.06

Isto contina entabán



No m'asperaba que o congreso fuese a marchar de tan buena traza como lo ye fendo dica agora.. O diya de güe s'ha feito en uesca, en una sala gran an que lo calor no se feba sentir y an que no bi abió garra problema de soniú.

A las conferenzias de Fernández Rei ta charrar d'o galego (luenga con una istoria prou polida... qui sabe, puestar que bel diya no guaire lexano meta bella cosa en galego por parte de "rosiña") y de Grosclaude (estoi que ye l'onico que ha puesto conseguir que toz parásenos cuenta d'a suya charrada durante toda ista, e ixo que yera en una luenga que no conoxébanos, encara que encara asinas, s'entendeba prou bien: aduyaba también o suyo buen fer y a suya simpatía), le siguión as comunicazions de Óscar Latas y Pilar Benítez, que charrón de l'ansotano en cheneral; Fernando Sánchez, que charró de l'aragonés d'Agüero; Chorche Díaz, que charró de como amanar una grafía cheneral a lo caso d'o patués (prou intresán ta yo ista charradeta); Guillermo Camallonga y Natxo Sorolla que s'han zentrau, cadagún por indibidual, en contimparazions dentre l'aragonés y o catalán. Ta plegar Henrike Knörr ha charrau d'a luenga basca en cheneral y d'a suya grafía en particular.

A la fin s'ha feito un agradeximiento a las instituzions que han refirmau o manifiesto y la campaña de chuntos en cheneral.

Ta rematar, cal dezir que os meyos s'han feito eco d'o segundo congreso... ta bienen unos casos y ta mal en atros:

http://www.abc.es/20060714/nacional-nacional/comunidad-opone-academia-unificaria_200607140243.html

http://www.elperiodicodearagon.com/noticias/noticia.asp?pkid=261631

http://actualidad.terra.es/articulo/985511.htm

"Maitín un nuebo amanixer ta toz y todas..."

1 comentario:

Anónimo dijo...

No ye por empreñar, pero a letra de o Cara el sol de os faxistas, en o suyo estribillo diz que, 'en España empieza a amanecer', y con ixa chen ye bueno no coinzidir sisquiera de casualidá (amos, me pa a yo). Fa goi bier istos blogs en a nuestra luenga, noragüena y á seguir empentando.

Á plantar fuerte.