10.8.06

007: totz mirando fito-fito a totz (esferén parti)

Iste maitín me debanto, ta ir t'o zentro an que estudeo ista "rariza" luenga...

Tan y mientras me soi fendo o desayuno (desayuno britanico, prou que sí) ascuito en a radio una nueba que me truca o ficazio: 18 presonas (que dimpués serían 21) son estadas engarcholadas en anglaterra porque quereban fer atentaus en os aeropuertos y garas de tren y de bus. Una d'ellas estió aturada en o aeropuerto de manchester (prezisamén an que me trobo istos diyas) con una bomba.

Dimpués d'isto marcho t'o zentro: prou que totz charremos (y continamos charrando) de tot isto. Tot yera (y ye) medianamén normal: de medrana, no bi'n eba. Encara que tenemos badiu mober-mos d'an que agora semos.

En o descanso marcho a fer unas gritadas, y cuan soi tornando una pulizía m'atura (ye normal: soi moreno, forano y lebaba una cartera). Alto u baxo, biene a demandar-me qué yera fendo, a lo que yo le dizié que yera estudiando angles en o berano. Dimpués de ixo, tot normal dica agora.

Puestar que a mayor anormalidat se beiga en os aeropuertos y os biaches en cheneral: as nuestras escursions son estadas aturadas, mos han dito que os buelos de british airways son estaus aturaus, con cuatro d'iberia ha pasau o mesmo, os retrasos son granizos, emos de fauturar tot os nuestros paquetz, o pasaporte y tot ixo emos de lebar-lo en bolsas de plastico espezials...

A lo menos, a los que semos aquí mos queda o consuelo de que agora isto ye más seguro que nunca: prezisamén o mayor peligro ta nusatros agora mesmo ye a pulizía.

No hay comentarios.: