6.8.07

Se prisenta l'academia de l'aragonés en chistau

L'academia de l'aragonés, organismo de carauter sozial y zientifico surchiu ta achuntar a lingüistas competens, inbestigadors y fablans patrimonials d'as esferens modalidaz de l'aragonés, estió prisentada o pasau sabado en a bal de chitau a trabiés de tres autos feitos en os lugars de plan, san chuan de plan y chistau.

As esferens autibidaz programadas tenión a colaborazión d'os conzellos de chistau, plan, san chuan de plan y tella-sin, y en as mesmas bi abió muita partizipazión tanto por parti d'os fablans d'a bal como por parti d'os turistas que besitaban o puesto, dau l'intrés que dispiertó a organizazión d'iste ebento cultural.

En plan, an que escomenzipió a prisentazión, estión proyeutaus tres audiobisuals reyalizaus por Fernando Blas, Fernando Romanos y Jesús Bosque, en os que se recullen testimonias de chen d'esferens años que encara remanen biba a luenga aragonesa como traza de comunicazión. L'alcalde de plan, José María Fantova, dio a bienbenida a os miembros de l'academia de l'aragonés que estión presens y a os asistens, y agradexió a labor que reyalizan por conserbar o patrimonio lingüistico d'a bal de chistau.

Articlo traduziu d'o diario de l'alto aragón.

No hay comentarios.: